Слабозорі діти в інклюзивному класі: роль учителя й асистента, помилки. Частина 2
15.03.2021

Для цього тексту "Нова українська школа" поговорила з Вірою Ремажевською, засновницею й заступницею директора з методично-експериментальної роботи НРЦ "Левеня", президенткою Всеукраїнської громадської організації працівників спеціальної та інклюзивної освіти, кандидаткою наук і доценткою, про таке:
- чи треба послаблювати програму для слабозорих і незрячих дітей;
- як мають співпрацювати сім'я та школа;
- які ролі асистента вчителя та вчителя на уроці;
- як підготувати дітей до приходу в клас дитини з порушеннями зору;
- яких помилок найчастіше припускаються педагоги в роботі зі слабозорими дітьми.
- https://nus.org.ua/articles/slabozori-dity-v-inklyuzyvnomu-klasi-rol-uchytelya-j-asystenta-pomylky-chastyna-2/